XML Sitemap

This is a XML Sitemap which is supposed to be processed by search engines which follow the XML Sitemap standard like Ask.com, Bing, Google and Yahoo.
It was generated using the WordPress content management system and the Google Sitemap Generator Plugin by Arne Brachhold.
You can find more information about XML sitemaps on sitemaps.org and Google's list of sitemap programs.

URLPriorityChange frequencyLast modified (GMT)
https://www.cb-expert.fr/2016/03/31/les-etudes-de-la-semaine-du-4-avril-2016-et-lagenda-expert/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/30/le-sport-reste-le-genre-le-plus-fortement-consomme-en-tv-et-en-live/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/30/les-jeux-olympiques-de-rio-une-aubaine-publicitaire-et-tous-publics/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/29/social-media-les-francais-moins-influences-que-le-reste-du-monde/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/28/le-streaming-devient-la-1ere-source-de-revenus-de-lindustrie-musicale-us/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/28/alibaba-baidu-sohu-tencent-les-geants-chinois-de-la-publicite-digitale/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/28/10-insights-sur-la-tv-et-la-video-en-russie-3/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/26/le-mobile-concentrera-92-de-la-croissance-de-la-pub-mondiale-dici-2018/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/25/quels-sont-les-criteres-dachat-de-la-montre-connectee-en-france/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/25/emailing-la-pression-diminue-mais-le-nombre-dannonceurs-augmente/20%Monthly2017-01-19 11:11
https://www.cb-expert.fr/2016/03/25/forte-presence-des-actifs-csp-sur-les-sites-web-dassurances/20%Monthly2018-10-03 17:30
https://www.cb-expert.fr/2016/03/23/quatre-moteurs-et-deux-freins-au-developpement-de-la-svo/20%Monthly2017-01-19 11:13
https://www.cb-expert.fr/2016/03/23/les-etudes-de-la-semaine-du-28-mars-2016-et-lagenda-expert/20%Monthly2017-01-19 11:13
https://www.cb-expert.fr/2016/03/23/davantage-de-reticence-en-europe-envers-la-pub-sur-la-vod/20%Monthly2017-01-19 11:13
https://www.cb-expert.fr/2016/03/23/les-grands-evenements-sportifs-une-denree-rare-pour-les-annonceurs/20%Monthly2017-01-19 11:13
https://www.cb-expert.fr/2016/03/22/euro-2016-un-dispositif-de-diffusion-favorable-aux-records-daudience-2/20%Monthly2017-01-19 11:13
https://www.cb-expert.fr/2016/03/21/diffusion-de-sports-les-chaines-tnt-ont-depasse-les-chaines-historiques/20%Monthly2017-01-19 11:14
https://www.cb-expert.fr/2016/03/21/le-bonheur-cest-la-famille-et-ca-se-partage-via-les-smartphones/20%Monthly2017-01-19 11:14
https://www.cb-expert.fr/2016/03/21/social-media-les-benefices-annonceur-des-8-principaux-reseaux/20%Monthly2017-01-19 11:14
https://www.cb-expert.fr/2016/03/21/les-etudes-de-la-semaine-du-21-mars-2016-et-lagenda-expert/20%Monthly2017-01-19 11:14
https://www.cb-expert.fr/2016/03/20/les-secteurs-professionnels-davenir-vus-par-les-francaises/20%Monthly2017-01-19 11:14
https://www.cb-expert.fr/2016/03/20/emailing-les-devices-mobiles-captent-50-des-ouvertures-et-40-des-clics/20%Monthly2017-04-21 17:47
https://www.cb-expert.fr/2016/03/19/le-budget-alimentation-des-francais-seloigne-un-peu-de-la-crise/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/19/10-insights-sur-les-lecteurs-de-livres-numeriques/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/18/amelioration-en-2015-de-la-tendance-publicitaire-pour-la-plupart-des-medias/20%Monthly2017-09-21 19:43
https://www.cb-expert.fr/2016/03/18/les-biens-de-consommation-tirent-le-marche-pub-com-en-france/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/18/faire-vivre-au-public-des-emotions-que-seul-ce-type-devenement-procure/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/18/un-amateur-de-foot-sur-trois-veut-voir-tous-les-matches-de-leuro-2016/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/17/la-video-en-ligne-permet-dameliorer-le-roi-de-nos-campagnes/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/14/la-pub-mobile-depassera-la-pub-tv-en-2016-au-uk-et-en-2020-aux-usa/20%Monthly2017-01-19 11:15
https://www.cb-expert.fr/2016/03/14/le-marche-publicitaire-poursuit-son-rebond-en-espagne/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/14/les-etudes-de-la-semaine-du-14-mars-2016-et-lagenda-expert/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/13/10-chiffres-a-connaitre-sur-les-utilisateurs-dadblockers-en-france/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/12/le-bilan-2015-du-marche-de-la-musique-enregistree/20%Monthly2017-03-06 18:49
https://www.cb-expert.fr/2016/03/11/les-francais-aimeraient-pouvoir-choisir-les-contenus-des-publicites-digitales/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/11/7-constats-sur-les-audiences-des-chaines-thematiques/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/10/tf1-mesure-le-roi-de-la-pub-tele-a-court-et-moyen-terme/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/10/google-quel-est-limpact-du-4eme-lien-premium-sur-les-taux-de-clic-du-sea/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/08/les-francais-tres-critiques-envers-les-bannieres-publicitaires-sur-mobile/20%Monthly2017-01-19 11:16
https://www.cb-expert.fr/2016/03/08/lessor-de-la-video-digitale-ne-compense-pas-la-chute-de-la-video-physique/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/08/les-francais-expriment-une-grande-mefiance-envers-le-big-data/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/07/les-etudes-de-la-semaine-du-7-mars-2016-et-lagenda-expert/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/06/comment-les-socionautes-reagissent-ils-a-la-publicite/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/06/internet-est-le-premier-media-culturel-des-15-30-ans/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/05/les-exclusifs-mobiles-sont-ils-plus-nombreux-que-les-exclusifs-desktop/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/05/oscars-2016-audience-en-baisse-malgre-la-controverse/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/04/les-tablettes-nont-pas-cannibalise-les-liseuses-aux-usa-et-au-uk/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/04/le-role-croissant-du-mobile-dans-les-conversions-display-social-et-search/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/04/les-francais-font-autant-confiance-aux-marques-quaux-journalistes/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/03/e-commerce-le-match-europe-vs-usa-en-10-rounds/20%Monthly2017-01-19 11:17
https://www.cb-expert.fr/2016/03/03/a-la-recherche-de-lantidote-contre-les-adblockers/20%Monthly2017-01-19 11:18
https://www.cb-expert.fr/2016/03/02/cinema-en-salles-leclectisme-du-public-a-travers-5-films-sortis-en-2015/20%Monthly2017-01-19 11:18
https://www.cb-expert.fr/2016/03/02/les-applis-mobile-de-dating-depensent-davantage-pour-convertir-les-femmes/20%Monthly2017-01-19 11:18
https://www.cb-expert.fr/2016/03/02/au-secours-les-data-se-deteriorent/20%Monthly2017-01-19 11:18